centropuzzle.org
Amikor az ember 150-es tempóval száguld el ezek mellett, úgysem fog feltűnni neki, hogy a reklámtábla képe ficeg kicsit, szólt az indoklás – de az nem merült fel Lernerékben, hogy az egész játékteret így építsék fel. Jól emlékszem rá, hogy Chris Roberts is napokig játszott a Space Rogue-gal, és folyamatosan kérdésekkel bombázott a 3D-s technológiával és az űrfizikával kapcsolatban. Akkoriban Chris egy újabb fantasy szerepjátékon dolgozott, de a Space Rogue után váltott, és következő programja a Wing Commander lett. Szeretném azt hinni, hogy e váltásban szerepe volt az én játékomnak Neurath anekdotája igaz, nem csak a szórakoztató Wing Commanderek írhatók részben a számlájára, de az egész Star Citizen-malőrnek is ő az oka. Chris Roberts, a legfeljebb középszerű Times of Lore után tényleg egy folytatást tervezett ehhez, de végül a sci-fi elcsábította. Igaz, a Wing Commander sprite-okat használt, mert csak ezekkel volt biztosítható az a sok moziszerű, pörgős űrcsata, amiket a játékba szánt.
State of Emergency-hez van-e? PoP: The sands of time hoz van-e? Manta: szivesen.... Hi all! Newerwinter Nights magyarosítást tud valaki esetleg? Megköszönném... nagyon frankó! folytassuk és fejezzük be minnél elöbb nem? amúgy köszi! x-tinával megbeszéltem nyáron bulizzunk a balatonon egy-két napot! (deusex2hun team) van valakinek ellenvetése? konyakot is iszunk peti? HY! Nos Posse és rorr? vélemény a képről? Letölthető a MAX PAYNE 2 MAGYAR MOD! Bővebb információ a honlapomon ill. a Supergamez Fórumában: ----------------------------------------------. :i2k:. köszi Peti Látom te is freemailes vagy, ezért elmagyarázom:van egy olyan opció, hogy mentés. Kattints rá, majd nyomj egy igent. Válaszd kai helyet, hova szeretnéd menteni, mentsd el. Zip formátumban fogja csomnagold ki és a kapsz majd egy kezd el fordítani. A többit konyak megoldja. valaki a team-ből küldjön már rendes txt-ket! Na már én is elkezdtem, de mint már mondtam, ne várjatok mesterművet/teljes fordítást. Amennyit tudok, annyit fordítok.
Bár az egyetemen használt PDP-10 mainframe gépek nem egy tekintetben jóval nagyobb teljesítménnyel rendelkeztek, mint az Apple II, Neurath és Lerner igencsak élvezték az olyan meglepő mikroszámítógépes "extrákat", mint mondjuk a színes bitmap grafika, vagy épp a joystick jelenléte. A páros tagjai a pénzhiányos mindennapok szenvedései közepette afféle menedékként élték meg a közös játékfejlesztést, így teljesen érthető, hogy miért is öltek csaknem három évet különösebb cél nélkül a program összerakásába. A szimpla időtöltésként, amolyan programozói próbatételként indult fejlesztés a hosszú hónapok során végül egy kifejezetten élvezetes játékká nőtte ki magát – olyannyira, hogy ismerőseik bíztatására a srácok a végül Deep Space névvel felruházott programmal 1985 elején elkezdték megkörnyékezni a korszak nagyobb kiadóit. A New Hampshire-ben élő srácoknak nagyon messzire nem kellett menniük: a kanadai határ túloldalán, Ottawában volt a Sir-Tech központja, és legnagyobb meglepetésükre itt néhány tárgyalást követően sikerült eladniuk játékukat a cégnek – a cégnek, amely az első Wizardryval mindkettőjüknek rengeteg izgalmas játékórát szerzett.
Az Ultima Underworld azonban nem tipikus játékként viselkedett, az iránta való érdeklődés nemhogy nem enyészett el az első negyedévet követően, hanem folyamatosan intenzívebbé és intenzívebbé vált. Ez pár év alatt odáig vezetett, hogy a program végül félmilliónál is több példányban fogyott el – vagyis számottevő mértékben meghaladta a legsikeresebb Ultima-epizódok eredményeit is. Nem rossz eredmény egy már jó előre temetett mellékszáltól…És hogy mire fel ez a különleges piaci viselkedés? Mindez természetesen a játékosi szájhagyománynak volt köszönhető, annak, hogy a program híre az internet előtti időkben is megállíthatatlanul terjedt a szerepjáték-rajongók közt. Noha érdekes módon az Origin Systems fejlesztőinek java nem ismerte fel az Ultima Underworld forradalmi voltát, és a korabeli tesztek közül sem sok lelkendezett úgy istenigazán a programért (bár a legtöbb kritika azért egyértelműen pozitív kicsengésű volt), a valami újra, valami igazán különlegesre vágyó játékosok közössége meglátta a játék erényeit.
2015. 16.... A Krampusz egy ősi démoni erő, amely megbünteti a hitetleneket. Elszabadul a pokol, kedvelt ünnepi alakok kelnek szörnyűséges önálló... 2014. 21.... Swing előzetes. További infó... További infó a filmről:... Csekkold a... Örömapa 2 (teljes magyarul). 777 Gitus. 2017. jún. VUK a Magyar Filmadatbázisban: Premier (HU): 2017. 06. 22. Kaland | Animáció | Családi Rendező: Dargay Attila Író: Fekete... 2013. 28.... Guillermo del Toro új filmje, a lenyűgözően látványos TŰZGYŰRŰ július 11-től a mozikban! 2016. máj. 18.... Csatlakozz... online
Belépés Áruház Közösség Támogatás Nyelvváltás Asztali weboldalra váltás Thief Simulator Become the best thief. Gather intel, steal things and sell them to buy hi-tech equipment. Do everything that a real thief does. Legutóbbi értékelések: Nagyon pozitív (298) - 298 felhasználói értékelésből 90% pozitív az utóbbi 30 napban. Minden értékelés: (16, 929) - E játék 16, 929 felhasználói értékeléséből 87% pozitív. Megjelenés dátuma: 2018. nov. 9. Jelentkezz be, hogy ezt a tételt a kívánságlistádhoz adhasd, követhesd vagy mellőzöttnek jelölhesd. Nézd meg a teljes PlayWay S. A. franchise-t a Steamen A játékról SimulatorBecome the real thief. Steal in free roam sandbox neighborhoods. Observe your target and gather information that will help you with the burglary. Take the challenge and rob the best secured houses. Buy some hi-tech burglar equipment and learn new thief tricks. Sell stolen goods to the passers. Do anything that a real thief does! A good thief always observes his target. What's inside?
A legjobb ötleteiket az alapjátékban eldurrogtatott fejlesztők a durva időlimit nyomása alatt itt sem tudtak újítani, és emiatti kínjukban inkább nagyobb játékteret készítettek, hátha pusztán a méret is elég lesz az újabb sikerhez. A nagyobb azonban nem jelent automatikusan jobbat, és ahogy ezzel a húzással az imént említett játékok folytatásai sem jártak jól, úgy az Ultima Underworld II is jóval satnyább összképet mutat, mint elő azonban nem feltétlenül a fejlesztőket lehet hibáztatni – én inkább azt a döntést tenném felelőssé, amelynek értelmében a Looking Glass mindössze nyolc hónapot kapott a program elkészítésére, ráadásul úgy, hogy a csapat egy része továbbra is az autós játékon dolgozott. Sajnos minden érintett akkora csalódásként élte meg a Labyrinth of Worlds körüli szenvedést, hogy senki nem hajlandó interjút adni annak elkészültéről, így nem igazán tudni, hogy egész pontosan mi is ment félre, de néhány elejtett félmondatból azért összerakható a történet vá egyik legfőbb nehézséget a saját grafikusok hiánya jelentette: ahogy láttuk, mind a Blue Sky, mind a Lerner Research inkább a programozókban volt erős, így végül a nehézkesen összeolvadó, a keleti parton egy teljesen új irodába költöző cég szerződéses, azaz külső partnerekkel volt kénytelen együtt dolgozni.
Mostantól magyarul is lehet tolvajkodni lenleg kb. 5-6 sor fordítása hiányzik a játékból (a fordítás már kész, csak a fejlesztő szabadságon van, és karácsony után frissíti a játékban is). Jó játékot!
centropuzzle.org, 2024