centropuzzle.org
Forgalmazóval csak fel tudom venni a kapcsolatot. Nem valószínű. Elég nagy kicseszés lenne, hogy végig itt reklámozták, hogy rendeljuk elő jan. 11-ig, mert akkor BS Editiont kapunk, aztán utána meg bejelentenek egy rendes gyűjtői kiadást... Signature Edition-ről én is olvastam, de egyáltalán nem hozott lázba az a 20 dollárnyi plusz tartalom, amit felsoroltak. Engem egyedül ez az útmutató érdekelne. Remélem előbb-utóbb lesznek infok, és talán bejelentenek egy gyűjtői kiadást is még a február folyamán. Szerintem nem lesz, illetve magyarul nem, angolul meg nem biztos, hogy lát benne fantáziát a forgalmazó, főleg ingyen osztogatva a játék mellé. Persze külföldről biztosan beszerezhető lesz. Egyébként úgy rémlik, az útmutató a gyűjtői kiadáshoz járt, aminek létéről és tartalmáról a második rész esetében még szintén nincs semmi hír, sőt több helyen is az előrendelhető Bioware Signature Edition-re hivatkoznak gyűjtői kiadásként. Gondolom senki nem tud erről még bővebbet, de ha lenne hozzá olyan szintű kézikönyv, mint az első részhez, akkor szerintem elő is rendelnénk tesómmal.
Sőt, a Gothic 1 irányítása még borzalmasabb (már akkor is az volt amikor kijött) mert ott Ctrl+nyílbillentyű a támadás. :) Nem tudom, hogy mit vétett a DA:O, hogy így kiérdemelte a haragodat de én egyik problémával sem találkoztam már az első végigjátszásomnál sem. A könnyű-nehéz harcok váltakozását nem ez a játék találta ki van rá számtalan más példa is. Ugyanez igaz a történeti plothole-okra. Sajnálom, hogy nem jött be a játék de egyáltalán nem olyan rossz mint amilyennek te itt beállítod. Nekem a DA:O mindig 9/10 marad, mindegy, hogy mennyi idő telik el. Szerk. : a Gothic-oknak is faék a sztorijuk. Nem is amiatt szeretjük őket. :) Ráadásul a DA:O nem is "RPG akció" éppen ellekezőleg. 13:12:44 molnibalage83 2019. 13:08 | válasz | #18511 Van az az elvem, ha megvettem valamit, akkor végigtolom, ha már elkezdtem. Eddig egyetlen egy játék jut eszembe, ahol ezt nem tettem meg. A Fallout 1. Nem jut eszembe más. Hogy elmesélhessem másnak akár a többségi ellenvéleménnyel szemben, hogy khöm. Van itt másodvélemény is.
Hanyistok 3 év Gratulálok ez hatalmas munka lehetett. Laci09 3 év A Pillars of Eternity magyarítás windowsos változata. A csomag tartalmazza a teljes Pillars of Et... poka 3 év Köszönjük. Laci09 4 év THE DARK OCCULT MAGYARÍTÁS. Amennyiben bármi problémát észlelsz a magyarítással kapcsolatban,... hutoczky 4 év 0. 3. 4 verzióhoz nem jó sajnos poka 4 év Ezt ajánlottam a The Evil játéknál Szuper. Király köszi 1. részt is szerettem. Vampyr Game magyarosítása is megjelent, igaz még teszt verzi... A Resident Evil 7: Biohazard teljes fordítása. A magyarítás az EREDETI Steam-es verzióhoz készült... Losi 4 év üdv és köszi minden dark soulsos nevében a fáradozásod. Te tudsz társalgásokat megtekinteni a fórumon. Te nem tudsz témát indítani a fórumon. Te nem tudsz szavazást indítani a fórumon. Te nem tudsz csatolmányokat feltölteni a fórumra. Te nem tudsz csatolmányokat letölteni a fórumról.
Na de mit csináltam szerinted a DAO-ban? Tűzlabda, lefagyaszt, altatás és közben a két tank hentel. Ha kevés a HP, akkor Wynne és Morrigan gyógyít. Fagyasztásnál Wynne ököllel shatter meg védelmi varázslatok. Esetleg a tűzlabda kombinál földrengéssel és utána tűzeső/jégeső, ahol lehet. Alistair paladin meg dispelt tolt. Ennyi volt a játék nekem. És ezt kellett istenduja hányszor. Többnyire esélye sem volt az ellenfélnek, ahol igen, az meg mission impossobile volt. Ráadásul alsó hangon a játék FELE harc volt. A Witcherben érzésre ez 15% sem volt. Tudom, mert végig videóztam a végigjátszást és 3 órás felvett anyagból 2 órás videó kijött. A 15% volt a harc, 15% mozgás, trade, inventory. Plata 2019. 13:59 | válasz | #18518 Hát ez az, witcherben harc unalmas és tök egyszerű csapkodsz mint egy vadkecske oszt kész. molnibalage83 2019. 13:52 | válasz | #18517 Idétlen monszta...? A DAO egyik legnagyobb hiánya a repetitív harc és az, hogy kb. ugyanaz a tucat ellenfél van végig a játékban.... A W3-ban és a többiben is maguk a szörnyek színesítő elemek.
A hiányuk, ahogyan a King's Bounty II-ben is tapasztalható, akarva-akaratlanul is statikussá teszik az amúgy jó érzékkel megrajzolt, megálmodott Nostriát. Két csataképernyő között viszont így vontatottnak hat a mászkálás, kettétörve a játék egységét is. Ugyanis a harcrendszer, na az viszont zseniális! És hű a King's Bounty szériához is. Csak taktikusan! A harc a King's Bounty II-ban körökre osztott és hexeken zajlik (hasonlóan, ahogyan a Heroes-ban is). Az előző részekhez képest nagy újdonság, hogy ezek a harci képernyők nem különülnek el a játék világától, csupán a perspektíva vált madártávlatba: az immerzió így egyáltalán nem sérül, sőt. A karakterünk közvetlenül nem vesz részt az ütközetekben (hacsak nem varázsol, persze), hanem az addig összeverbuvált egységeink állják helyettünk a sarat. Lándzsások, íjászok, ghoulok, gólemek, sárkányok, van itt minden, amit egy fantasy játék csak kívánhat magának. Van egy csavar azonban: a különböző egységek különböző ideákhoz tartoznak. A játékban összesen négy ilyen idea van: Rend és Anarchia, valamint Erő és Ravaszság.
Csak aukciók Csak fixáras termékek Az elmúlt órában indultak A következő lejárók A termék külföldről érkezik: Egy kategóriával feljebb: Állapot Mindegyik bontatlan, eredeti csomagolásban nem használt, csomagolás nélkül használt, eredeti csomagolásban Játék típusa Több szűrési lehetőség Szállítás és fizetés fizetéssel Profi eladók termékei Vaterafutár szállítással Ingyenes szállítással Utánvéttel küldve Csak Vatera és TeszVesz termékek Számlaadással Számlaadás nélkül Csak ingyen elvihető termékek Eladó neve Mi a véleményed a keresésed találatairól? Mit gondolsz, mi az, amitől jobb lehetne? Kapcsolódó top 10 keresés és márka
Mindenképp említésre méltó a teljes egészében újrahangszerelt soundtrack, mely a zeneszerzői szerepet betöltő Hitoshi Sakimoto remek munkájának hangulatát kiválóan adja vissza, s teszi tökéletesebbé, arról nem is beszélve, hogy a játékban akad néhány – kifejezetten a remaster számára megkomponált – új szerzemény is. Kezdeti kételyeim ellenére – melyek elsősorban az eredeti verzió iránti tiszteletből fakadtak – az új soundtrack hamar belopta magát a szívembe, s habár a játék lehetőséget ad rá, hogy menet közben váltsunk OST-t, aki már anno rongyosra hallgatta a játék eredeti zenéit, az a friss szerzeményeknek is mindenképpen adjon egy esélyt. További fontos – és egyben talán valamilyen szinten ironikus – újítás a gyorsítás mód hozzáadása, mellyel a játék sebességét tudjuk szabályozni egyetlen gombnyomással: a kétszeres és négyszeres gyorsítási sebességre váltás a Trails of Cold Steel-t kivégzők számára minden bizonnyal ismerős lesz, hisz ott is találkozhattunk ilyesmivel.
A sztorit még érdekfeszítőnek is mondanám, ha nem lenne ennyire fél-profin (amatőrnek azért nem nevezném) kivitelezve az összes átvezető, a megírt szövegekkel egyetemben. Persze gondolhatnánk, hogy egy korai preview változattal volt dolgom, de a helyzet az, hogy nem. A legjobb tudásom szerint a játék általam is tesztelt verziója az aranylemez verziója, amihez már csak egy Day One Patch érkezik a megjelenés napján. A sebtapasz tovább javít majd a stabilitáson, a teljesítményen, egyszóval polírozni fogja a játékot, de alapvetően már nem lesz sokkal másabb a King's Bounty II annál, mint amit eddig láttam belőle. Vagyis egy remek harcrendszerrel megáldott, körökre osztott taktikai fantasy, amit felesleges volt a szerepjátékok műfajába beleerőltetni - legalábbis ebben a formájában. Magamból kiindulva, aki alapvetően szeret akár 20+ éves játékokkal is játszani, túl tudok lépni az öregesnek ható játékmechanikákon és élvezni a játék azon aspektusát, ami jól működik benne, de én már betöltöttem a harmadik X-emet.
centropuzzle.org, 2024